Daňová evidence
Motto: „Problémům je lepší předcházet, než je řešit…“
Skutečně si myslíte, že krabice od bot je nevhodnější úložiště pro daňové doklady?
Pokud jste již prošli nějakou daňovou kontrolou, asi nám dáte za pravdu, že systém „krabice“ se může prodražit a to jak z hlediska případného doplatku daně a penále, ale hlavně z pohledu časového. Rekonstrukce daňové evidence, dohledávání dokladů stojí spoustu času, který se dá využít lépe a produktivněji.
Přitom náklady na řádné vedení daňové evidence nemusejí být nijak vysoké.
MINI | FLEXI | KOMFORT | + za položku nad limit | |
Velmi malý rozsah podnikání - neplátce DPH - do 100 dokladů/rok (100 položek úč. deníku) |
1.000,- | 1.500,- | 2.000,- | 20,- |
Velmi malý rozsah podnikání - kvartální plátce DPH - do 100 dokladů/rok (200 položek úč. deníku) |
1.500,- | 2.500,- | 3.000,- | 15,- |
Malý rozsah podnikání - kvartální plátce DPH - do 600 dokladů/rok (1200 položek úč. deníku) |
2.500,- | 3.500,- | 4.500,- | 12,- |
Střední rozsah podnikání - kvartální plátce DPH - do 2000 dokladů/rok - elektronické výpisy |
6.000,- | 8.000,- | 12.000,- | 10,- |
Orientační výše měsíčního paušálu za vedení daňové evidence, která zohledňuje pouze počet dokladů. V praxi závisí také na požadované struktuře a složitosti účetnictví.
Každý klient je ale velice individuální a konečná cena se odvíjí Vždy od Vašich potřeb. Pro cenovou kalkulaci nám tedy prosím sdělte základní informace o Vašem podnikání. Na jejich základě, Vám připravíme nezávaznou nabídku, nebo navrhneme případnou osobní schůzku.
Bližší informace o obsahu služeb MINI, FLEXI a KOMFORT a k formám vedení účetnictví naleznete v sekci účetnictví.