Ostatní služby

K naší nabídce standardních služeb vedení účetnictví a zpracování daní, Vám nabízíme i širokou škálu ostatních služeb, které se citelně týkají Vašeho podnikání.

Jaké další služby FOCUS Partner nabízí?

Služby

  • Administrativní služby
  • Zpětná rekonstrukce účetnictví
  • Zpracování podkladů pro žádost o úvěr
  • Přechod z daňové evidence na podvojné účetnictví
  • Kontrolní činnost v oblasti účetnictví a daní,
  • Zpracování statistických výkazů pro ČSÚ
  • Výběr informačního systému a jeho implementace
  • Pomoc při výběru právní formy a pomoc při změně právní formy
  • Zakládání obchodních společností
  • Styk s obchodním rejstříkem
  • Zastupování před úřady
  • Pomoc při zavádění systému vnitropodnikových směrnic

Kolik takové služby?

Pro lepší orientaci jsme vám připravili ukázkový ceník nejčastějších služeb:

Jednoduché administrativní činnosti (např. tisk dokladů, obálkování, doručování na úřady) 190,- Kč / hod
Složitější administrativní činnosti (příprava odpovědí na dopisy, urgence, vyřizování na úřadech) 280,- Kč / hod
Odborné činnosti (účetní) 490,- Kč / hod
Servis IT 650,- Kč / hod
Specializované činnosti (hlavní účetní) 750,- Kč / hod
Finanční manager, ekonomický poradce 1.600,- Kč / hod

Každý klient je ale velice individuální a konečná cena se odvíjí Vždy od Vašich potřeb. Pro cenovou kalkulaci nám tedy prosím sdělte základní informace o Vašem podnikání. Na jejich základě, Vám připravíme nezávaznou nabídku, nebo navrhneme případnou osobní schůzku.