Formy vedení účetnictví
Každé firma má svoje specifika, zaběhnuté a ověřené postupy, proto jsme připraveni přizpůsobit formu spolupráce tak, aby Vám nejlépe vyhovovala.
Základní formy vedení účetnictví podle místa výkonu vlastní činnosti:
- Vedení účetnictví v našich prostorách
- Vedení účetnictví u klienta
- Kombinované vedení účetnictví
Podle typu účetního softwaru a způsobu jeho provozování:
- SW Pohoda – lokálně na serveru FOCUS Partner
- SW Pohoda – vzdálené připojení (VPN) na serveru FOCUS Partner
- SW Klienta – vzdáleně na serveru klienta
Vedení účetnictví v prostorách FOCUS Partner se uplatňuje u programu MINI, kdy klient v pravidelných intervalech doručuje účetní doklady k nám a tam se zpracovávají a archivují.
Vedení účetnictví u klienta se využije v případech, kde klient požaduje mít stále všechny účetní doklady k dispozici. Naše účetní dochází ke klientovi a tam na místě zpracovává účetní agendu a to buď pomocí účetního SW klienta nebo vzdáleně na serveru FOCUS Partner.
Kombinované vedení účetnictví využívá moderních metod elektronické komunikace. Používaný účetní SW Pohoda umožňuje souběžnou práci více lidí a to z různých míst pomocí vzdáleného připojení (VPN) k serveru FOCUS.
Zaměstnanci klienta tak mohou zadávat jednoduché účetní doklady a také některé doklady vystavovat (vydané faktury, pokladní doklady). To umožňuje velmi efektivní spolupráci při zachování maximální bezpečnosti. Současně mohou manažeři klienta nahlížet do účetnictví a získávat tak důležité informace k dalšímu rozhodování.